Після придбання РРО, Вам необхідно укласти Договір на технічне обслуговування, що регламентується законодавством України. На технічне обслуговування приймаються РРО після проведення повної діагностики спеціалістами центру сервісного обслуговування у присутності представників власника РРО. 

У разі виявлення несправності, Договір на технічне обслуговування укладається після проведення необхідного ремонту за окрему плату.

Для укладання Договору на технічне обслуговування, необхідно надати наступні документи:

  • Свідоцтво про реєстрацію підприємства або виписка з реєстру ЄДР;
  • Інформація про статус платника податків;
  • Паспорт РРО.


Технічне обслуговування проводиться у відповідності до вимог заводу-виробника та складається з:

  • Зовнішній огляд;
  • Тестування працездатності;
  • Перевірка правильності обов’язкових реквізитів;
  • Чистка/змащування механічних вузлів РРО;
  • Перевірка версії програмного забезпечення;
  • Перевірка цілісності пломб (за необхідністю – заміна, з випискою відповідних документів);
  • Консультування персоналу.


При укладанні Договору на технічне обслуговування для нового РРО виконуються роботи по вводу в експлуатацію:

  • Програмування реквізитів (шапка чеку, податки, податковий/ідентифікаційний номери, фіскальний номер);
  • Додавання даних про РРО в систему інформаційного еквайєра;
  • Налаштування каналу передачі даних на сервери ДФС;
  • Фіскалізація РРО;
  • Персоналізація РРО;
  • Опломбування РРО засобами контролю;
  • Навчання персоналу;
  • Програмування товарної бази (за запитом).


Звертаємо Вашу увагу, що до вартості технічного обслуговування включена плата еквайринговому центру за передачу даних на сервер ДФС.
Наші спеціалісти готові відповісти на всі питання, що стосуються технічного обслуговування РРО, та запропонувати Вам вигідний тарифний план технічного обслуговування.